Oj Oj

Idag har jag haft en sån funderar å prat dag om vad jag igentligen fått gått igenom i mitt liv. Mkt som folk inte vet om mig och blir chockade av att fått höra. Man kan ha kännt mig i alla år utan att veta ett skvatt. Mkt jag håller inne för att inte skrämma bort folk. Jag har haft en kaos liv helt enkelt där mkt finns till. Men att jag har byggt upp en Linda i detta är helt sjukt. Jag är sjukt stolt över mig själv och de säger min Pappa till mig ofta.
Dock fanns inte han i mitt liv så speciellt mkt som barn.. men nu är han bäst.

Jag har fått klara mig själv bland våld,misshandlingar,inget tak över huvudet, häkteshandlingar , droger, ett liv i en kappsäck,alkohol,rättegångar, räddsla, rymmningar, bedrägeri brott, utslängd, ätstörningar, brännskada, tumör........ jaaa mkt mkt mer men som jag håller för mig själv.

Men jag har tagit tag i mig själv. Och sätt till att jag ska få leva ett liv utan kaos.
Nu håller jag på förbereder mig till att bli världens bästa Mamma och fru ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0