Min Pingla är såld.

Igår kväll la jag ut min bil på blocket och idag är hon redan såld. Gick jätte fort.
Kommer sakna min bil som aldrig svek mig. Startade och tog mig alltid dit jag skulle. Aldrig har svikit mig eller gått sönder eller något sånt. Kunde verkligen lite på henne. Nu är hon någon annans =/
Så imorgon får jag ta bussen till jobbet.. hahaha. Som sagt 2 år sen jag gjorde de.
Men på Tisdag så ska min nya bil hämtas .Hoppas på att hon kommer bli min trojägare nu =)
Gamla bilen.
Mina nya bil som blir en familjebil =)
Peter har även köpt ny bil nyligen oxå.. En bil som ska ta han billigt fram å tillbaka från Mariefred å Järna där han jobbar. Så därför fick han sälja sin Volvo som drack benisen.
Blev ett litet bil inlägg så här en söndags kväll. Men de är dagens händelse.
Men även ny vecka idag som jag gick in i. v 24. Och nu har grodan där inne börjat visa upp sig. =) Nu sparkar den tillbaka om du känner på min mage =)
Så igår fick Peter känna för 1.a gången. Käääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0