Hej Fredag den 13.de

jaa då har vi fredag den 13.de . Jag brukar alltid råka ut för ngt.
Än så länge inget farligt. vaknade kl 06.00 imorse å va pigg =/ Inte OK när jag man ska jobba kväll.
Vid halv 8 åt jag frukost å sen måste jag ha somnat om. 11.40 vaknde jag upp igen =)
Har nu varit på lång promenad med hundarna och nu sitter jag med mitt kaffe.'
Chanel sprang in från promenaden å spydde i min ny bäddad säng.. Inte OK de heller.
Men värre saker får inte komma.

Igår va jag å Peter på förlossnings föreläsning. Jag har drömt mardrömmar hela natten för jag är livrädd för förlossningen. japp, de är jag.
Hade inte funderat så mkt på förlossningen eftersom jag tar min grav för 1 dag i taget.. Men nu jäklar fick jag allt bekräftat hur ONT de kommer att göra.
ALDRIG I LIVET ATT JAG TAR RYGGMÄRKSBEDÖVNINGEN. Aldrig, har sätt när jag jobbade på sjukhuset hur dom gjorde. Aldrig!!!
Då är jag utan all smärtlindring istället. Då får jag bli kompis med mina värkar istället =)

Nu borde jag sätta fart för att jag ska hinna allt innan jobbet.

Puss på er där ute. Ha en sååååååån fin helg.

Kommentarer
Postat av: Vicke

Håller med ang epiduralen, Har inte tagit den med nån av barnen och kommer inte göra det om det blir fler heller.



Snart blir vi grannar :) bor ni bland kartonger nu?

2012-01-17 @ 19:19:05
Postat av: Anonym

Jaa snart blir vi grannar =) Så om du är sugen på promenader så vet du vem du ska höra av dej till = )



Jaaa vi har ju gjort de ett tag nu.. haha .. så nu vill vi bara flytta =)

2012-01-19 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0