Härligt med nytt år.

Äntligen så har 2012 kommit. Ett år jag verkligen har sätt i framemot =) Om en månad så flyttar vi ifrån denna skit stad =) Och de kommer bli kanon bra.
Har redan packat en hel del så finns ingen stress nu. Man får ta en kartong i taget. och mer saker nu att packa ner då en massa har köpts till bebis. Dock inga stora saker då det är för tidigt tycker jag.
Idag blir de att jobba kväll. Har legat i sängen en bra stund innan jag kom upp. Haft en del sammandraningar som inte ville ge med sej men nu är dom borta =)
Idag får man även extra pengar när man jobbar kväll då det är en afton i morgon. Jobbar även kort dag im.
Så mer pengar in än väntat är bra.. alltid bra .
Innan jobbet nu ska jag hinna tanka bil och lämna hundarna till mamma. Dom ska få vara där så kan Peter få vara på sitt jobb hur länge han vill. Skulle göra något extra jobb efter sitt jobb så det blir nog bra .
Vill verkligen tacka er som har ställt upp senaste tiden. Ni är så guld värda. Inte kommer  jag glömma allt det här. Men dom man trodde skulle finnas vid en sida va helt plötsligt borta när man blev gravid. Men Elin elin elin.. Vilken pärla du är. Du har funnits vid min sida sen dag 1.. Följt med på ultraljud för att du är så intresserad av min grav.. Frågar alltid hur de är med magen.. Vill lyssna på hjärtljuden å bara finns där. Är så glad att jag funnit dej min underbara♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer alltid finnas vid din sida! Vi ses ikväll min fina <3

2012-01-08 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0