Haft fullt upp som vanligt

Denna vecka har gått så otroligt fort. =)  Ledig i måndags.
I tisdags så jobbade jag först kort dag. 8-12.. Sen så frågade min kusin, tessi och bille om vi kunde ses efter.. Jag träffade först Billie nere på stan för att snacka å fika =)
När vi va klara med varann så plockade min kusin upp mig för lite snack , runda på stan å mat =) Härligt.. Så kul med människor runt om kring än. =)
Och i går (onsdag) så åkte jag hem till Tessi efter jobbet. Dock va angelina på skit humör så blev inte där så länge. Utan åkte hem till min kärlek.
Idag så ligger Sandra på förlossningen å kämpar på =) Härligt, snart har dom sitt underverk här.
Jag ska städa lite nu.. Har min lediga dag. Ringt lite samtal nu på morgonen så blev fel i måndags.. Fattar inte med människor som sitter och tar emot samtal som inte förstår svenskan så man får fel hjälp. Blir GALEN!! Och imorse ringde jag igen... och INTE fatta man svenska då heller!! NÄHEE, asså behöver papper från gamla jobbet till min mammapenning.. Varför ska den straffas för du inte fattar ???
Får ringa senare igen med hopp att någon annan svara som kan svenska =)
Även i veckan inhandlades barnvagnen. Super fin!
Bilden lånad från google.. Har vagnen står hos min mamma . Vill inte se den varje dag..
Hoppas ni får en fin dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0