haft en sjukt bra helg IGEN

Vilken bra helg vi haft.. Inte haft tid att sitta här framför datan.
Ifredags så jobbade jag först.. åkte sedan å köpte fler kartonger och hem å packa. Peter va ju ledig från jobbet så han hade redan gjort en hel del. Jag jobbade bara kort dag. 8-12.
Nu har vi fakstiskt allt packat som går att packa ner. =) Känns skit bra då jag har en del sammandragningar å kan ta det lugnt och utan stress tänka på flyttning om en månad.
På kvällen åkte vi hem till Marcus å Carro =) Underbara ni. Så sjukt duktiga dom har varit med sitt hus. Snacka om att inte sova på kvällarna.. Å så har dom en så söt dotter.. Att dom har tid med allt förstår jag inte!
vi kom väl hem runt 12 slaget =)
På lördagen så va vi på shopping runda.. spjällsäng och allt därtill inhandlades och en heldel annat. Vi kollade ut tapeter till nya lyan.. Så nu vet vi vad vi ska ha.
På kvällen hade vi mys kväll.
Igår söndag så vaknade vi tidigt så vi städade fakstikst innan dagen skulle fortsätta. Men sedan gjorde vi oss ordning och drog hem till Peter mamma på fika å sedan hem till min bror å fikade. men med mitt illamående så fick jag inte så mkt i munen =)
Sen drog vi vidare. Först till Ica maxi för att handla inför kvällen. Sen kom Elin å hennes "snubbe" på bingolotts mys. Inget vann vi =/ Men sällskapet som räknas tycker jag =)
Så helgen har varit bland vänner å familj. Inte en lugn stund =)
Även gått in i ny vecka i helgen som vanligt =)
V22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0