Frukost time

Nu ska jag snart stoppa i mej lite frulle för att sen ta en promenad till oxbackskliniken till min barnmorska.
Har tagit mig en semsterdag idag =)  Har ett sånt konstigt arbets schema så är svårt att boka in Lena på min lediga tid. Men snart får man vara hemma 1 år.. Så kämpa nu sista tiden.
Nu är de 19 dagar kvar tills vi flyttar. FAAAN VAD SKÖNT ATT KOMMA I FRÅN DENNA STAD. Jag å Peter har alltid sagt att vi vill här i från och ABSOLUT när jag blir vi ska få barn. Sagt å gjort... 19 dagar kvar bara nu tills de händer =) Som jag har väntat . Sen att de är till den stan jag alltid drömt om att flytta till känns så sjukt. Inte trodde jag att Peter skulle gå med på de. Trodde typ hölö,nykvarn,gnesta, järna eller något.
Ibland är man rädd att man ska känna sej ensam men de hör väl lite. Har hunnit lära känna några nu innan vi ens har flyttat. =) haha. Men FFAAN så kul de ska bli. Vi va i veckan å köpte nya tapeter oxå till mitt blivande hem.
Mkt mer ska ju köpas. Vi ska bo 94 kvm stort nu så de har ja ju inte inredning till. Men köpt en hel del =)
nej frukost va det jaaa, INNAN barnmorskan. Ska bli kul att få höra hjärtljuden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0