våran helg. Lugn å skön!

Våran helg har varit bra.
I fredags hade jag en heldag med min underbara Elin =) Vi gjorde allt möjligt då vi båda har svårt att bara sitta =)
Sen mot kvällen så plocka Peter upp oss för att åka å kolla på ett hus utanför Gnesta. Men nej tack till de huset. Bara att leta vidare. Sen hade vi en mys kväll.
I Lördags så åkte vi hem till Carro å markus först för att umgås. Underbara ni!
På vägen hem så stannade vi tills hos min Bästa Tessi med familj. Går ju så bra med hundarna nu =) Jätte glad för de. Så där blev de oxå fika =) Sen åkte vi hem. Då började vi ränsa och julpynta eftersom vi inte hinner de nästa helg. Så nu är det gjort.
Idag Söndag så åkte peter å hämta min Mamma för att bjuda henne på helgs frukost =)
Sen drog peter till jobbet för att byta mina däck.. och jag bakade lussekatter. =) Så jävla GOTT!
Och nu har vi precis kommit hem från min bror. =)
Så ihelgen har vi haft de mkt bra. Kärlek till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0