Sagt upp lägenheten

Idag har jag varit nere hos Telge och sagt upp lägenheten =) Känns så bra. Vi har fått en lägenhet i Mariefred. 1 Mars flyttar vi ifrån Södertälje - FÖR GOTT! Vi kommer inte tillbaka hit.
Vi har fått en stor 4a på 94 kvm. Så där kommer vi få plats allihop =)

Går även in i en ny vecka idag. Vecka 16, tiden bara rinner iväg men nu börjar tröttheten komma i fatt mig och orkar inte lika mkt länge. Somnar gärna i soffan på kvällen, vilken jag aldrig brukar göra annars. men mår jätte bra , halsbränna har jag varje kväll men inte så mkt mer än så.
Men självklart igår när jag va hemma hos Jess så behövde jag spy och mådde rätt dåligt. Har spytt 5 gånger sen jag blev gravid så blev lite lessen att de va just en av dom gångerna var när jag inte va hemma utan behövde sätta mig vid en annan toalett och inte min egna. Men så kan de gå.

Nu inväntar jag peter så vi kan åka å hämta ut mitt paket för att lyssa på hjärtljuden hemma.

( Bilden lånad på Google)


Ska bli spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0