Energi slut!

SHIT, vilken skit dag helt utavsagt. BLÄ!!!
Vaknade imorse å visste att de skulle bli en sån dag. Å jobba skulle man göra 8-16 så klart då.
Har haft så ont i magen på ett konstigt sätt hela dagen.. Då är frågan om det är normalt eller vad ? Har ingen att fråga heller om hur man mår som gravid i v15. Har haft ont på konstigt sätt. När jag vaknade så kändes magen "full" och lite kramp långt upp vid vänster sida. Sen på dagen har den kännts "skumpig" där i.. och lite håll.
Normalt eller ska jag va orolig ? de är frågan!

En skit dag på jobbet då våran Energi tjuv tog allt från mig. 8.30 sattesde igång å pågick  tills 16 då jag stängde mina öron å gick från jobbet. SÅ INGEN RINGER Å GNÄLLER IDAG TILL MIG! TACK!!

Igår kväll va vi på 2 visningar.. En  i Åkers styckebruk å en i Mairefred... ÅHH. (lägenheter)
Vi ville verkligen ha den i Åker och vi va nr 2 på den... å idag när jag ringde å hörde med dom så hade nr 1 tackat ja... BAJS BAJS BAJS.. Va radhus länga =/
Så leta vidare..

Nu är Peter å hämtar Pizza åt världens tjurigaste kärring! PUSS på dej älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0