=)

Nu har vi kommit hem från Ica Maxi. Har varit och köpt mat för imorgon. För då får vi middags gäster.
Sussi och Micke kommer =) Å självklart alla barnen =) Underabart ♥
Så det blir massa grillat och lite gott att dricka. Killarna tar väl nån öl kan jag tro ;D
Skönt att ha det inhandlat så det är bara för dom att komma imorgon =) När dom vill =)

Efter jobbet idag så åkte jag hem till Tessi så klart ♥ Min bästa bästa tjej.
Hos henne va även christina.. Och hon skulle fixa min naglar nån dag här., Hon har ju flyttat till hus i Enhöra =) Så inte så jätte långt bort. och med bil så är det lätt.
Klippte även Emelies hår. =) Så lite skoj har man även gjort idag oxå =)
Dagarna går verkligen fort nu när det är så många härliga människor runt om kring oss. Finns ingen risk att man skulle börja känna sej ensam på något sätt.

Peppi och Albin har jag även duschat idag, Peppi ska till vetrinären så då måste man va fin tjej =) Så tog Albin när jag ändå höll på . Så rena och fina hundar har vi här imorgon när vi får fin besök.

Kul att man har fått kontakt med sussi och micke igen. Har ju kännt dom i evigheter då jag och Sussi gått i samma klass. =) Och grabbarna är likadana. Kul att Peter kan vara sig själv och slappna av. Ingen stel träff med mina vänner inte =)

Jaaaa, livet känns på topp helt enkelt. Just nu saknar jag inget.
Tagit kontakt med dom jag saknat att ha i mitt liv, så nu är jag nöjd. =)
Nu vill jag bara bli frisk så jag kan börja se framåt och få en liten bebis en dag.
Men det har jag lagt lite åt sidan nu... Har så det så himla bra just nu så att dagarna går och det betyder att månaderna går oxå. =)
Snart även september.¨=) =)

puss på er. Stoooor kram till er.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0