Varit jobbig vecka

Den här veckan varit jobbig. Va hemma från jobbet tis,ons,tors. Inte alls mått bra.
Idag gick jag tillbaka men känns i kroppen att de fort.f inte är OK. Kroppen känns konstig ikväll=/

Haft visning å besikting av lägenheten oxå. Å den gick igenom =)Wihoo. Vi trodde att den blomiga fondtapeten å vårat lila sovrum skulle vi få göra om.. Men icke. Vi hade gjort lägenheten fin =)
Jag har redan börjat packa lite smått. Eftersom jag är hög gravid när vi flyttar å redan ont i svanken så känns de bra att ta lite nu...man vet ju inte hur de ser ut sen. Ett steg före vill jag ligga, alltid.

IDAG ÄR DET 1 ÅR SEN JAG OPERERADES. Dumma Mola, KOM ALDRIG MER TILLBAKA.
Igår fick jag brev av sjukhuset att dom vill att ja ska komma på återbesök men känns inte som att de är nån ide nu när jag är gravid. Klart jag kommer ha höja hormoner  i kroppen. Annars vore de konstigt.
Men när jag tänker tillbaka så känns de overkligt allt jag fått vara med om. Att jag sitter här 1 år senare
å har en beis i magen. OVERKLIGT. Hoppas jag får gå igenom hela graviteten å de kommer ut en frisk liten bebis. Längtar såååååååååååååååååååååååååååå mkt. Har väntat på den här dagen i 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0