Ullared + dop

Vilken helg vi haft med tok lite sömn. I fredags jobbade jag först 7-16.. sen hem å fixa lite å Peter drog på Julbord. Jag umgick med alex å mamma som skulle sova här för vi skulle dra på natten.
02.00 ringde klockan för uppstigning och jag hade inte somnat ännu. Då va det dax att göra sej ordning för att åka till Ullared..
I ullared va de sjukt mkt folk.Hoppade över mkt då jag inte orkade med min onda svank å rygg. Inte hade jag sovit heller.
vi shoppade iaf klart å tog bilen hem. På väg hem va det storm å regn.. så vattenplaning efter vattenplaning hela vägen hem.
När vi landa hemma å försökte jag hitta något i garderoben för dopet dagen efter. Hittade INGET.. eller hittade gjorde jag.. men kunde inte ha dom längre.. Magen växer på!
Så vi fick även gå upp kl. 08.00 för att fixa i ordning oss utan mina kläder så tänkte vi dra ner till stan för att hitta något innan vi åkte.. Men  när vi kom ner till stan då vi trodde de öppna 10 så såg vi att de inte öppna fören 11 och vi va tvungna att åka 11,30 HEMMIFRÅN KLARA!!! suck.
lagom trött va man efter ha sovit typ 7 timmar på en helg och super ont i rygg.
Så fick åka hem igen Å LETA efter något att kunna ha. Hittade tillslut en svart tunika iaf. Den fick duga.
Sen stressa i väg till dop.

Dopet va sjukt fint =) Min brors barn som döptes =) Så härligt att träffa andra delen av familjen <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0