Tomte gröt

Mmm.. precis ätit tomte gröt. Är ledig idag så hundarna väckte mig 09.30 och ville mysa i sängen =) Härlig start på dagen.
Idag hoppas jag på att Carola hör av sig ocg säger att ringarna har kommit så jag får i mitt hår. Ska sätta i löshår i mitt långa hår jag redan har.. Så kommer bli bra tror jag. =)  Känner att mitt hår blivit tunnare å slitnare sen jag blev gravid så kul att piffa upp de lite.

Måste berätta om grejen jag skrev i tidgare inlägget.
Åhh va underbart att höra lillens hjärtljud här hemma i min egna säng. De kommer kännas bra att ha en sån hemma när jag känner sig lite osäker. Plus att Peter får vara med mera  =) Mamma va även här för att lyssna på sitt barnbarn. Många som vill vara med =) Härligt! Men även en del som har försvunnit sen man blev gravid. Men lägger vi ingen fokus på alls.
Jag å Peter är så lyckliga nu. Bästa månaden November blev för oss. Jag fick ett fast jobb, härligt besked om att bebisen mår bra och ser ut som de ska, NY LÄGENHET i en ny fantastiskt stad =) De kommer vi leva på länge. =)

Imorgon åker vi till Ullared oxå... shopping på hög nivå står på schemat. Å jag hoppas min svank å rygg vill vara snäll mot mig och orka detta gående. Har fått rätt så ont sista veckan. Hoppas bara att de vill släppa.
Kanske borde lägga mig i ett bad nu så jag slipper värken ett stund.

Hoppas ni får en fin dag.. jag ska ha en lung dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0