Jul

Förlåt att jag inte skrivit här något. Men kom inte in på bloggen på kanske 2 veckor oxå =/ Stog att någon hade hackat den. SVIN!

Igår va de iaf Julafton. Och vi hade världens bästa Julafton hos min Far. Kul att peter sa att de va hans bästa oxå.
Dom här 2 dagarna har jag bara skrattat mig igenom. Helt sjukt. Aldrig haft såå kul att de bara skrattas.
Började på uppesittar kvällen med Elin. Peter gick å la sig medans jag å Elin bara satt å skratta oss igenom hela kvällen. Satt å gjorde hårförlängning på henne samtidigt =)
Hon sov självklart över i vårat gästrum =)

Julafton är inte ens nån ide att skriva om förutom att jag inte minns den utan 1 minut UTAN skratt =) Min familj är bäst. =)
Har verkligen fått bevisat att man har dubbelt så kul utan alkohol =) Är man i rätt sällskap så behövs inget sånt skit =)
Fast jag dricker ju inte vanlingtvis heller oavsätt gravid eller ej. Är ju inte min grej riktigt och inget jag är sugen på. Inte varit de på flera år. =)

Idag har vi varit å shoppat lite =) Blev en Tv, fotbad,å lite till Peter =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Världens vackraste Linda! Älskar tofflorna också ;)

2011-12-28 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0